Saya juga bergelar graduan,
Zaman sekarang ini, amat susah nak cari kerja..Jika ada segulung jazah belum tentu kita boleh dapat kerja, Rasa bersyukur and happy sangat bila dah dapat kerja, Tapi timbul pula masalah lain iaitu pendapantan/gaji mesti jer rasa tak cukup bila tiba hujung bulan.. akhirnya anda berhasrat untuk mencari kerja part time..so ini lah peluang anda mudah dan flexsible.. kedai?? boleh operate kat tepi dapur jer hehe..cuba sekarang...kalau tak anda yang akan rugi..kenapa perlu pilih bidang cetakan?? kerana keuntungan dari 30%,60% & 100%.. tak percaya boleh tgk kat Ac Pecah Rahsia ni pengalaman saya sendiri.. korang leh cuba..usha berterusan + keyakinan + doa = kejayaan. Mulakan langkah pertama anda dengan membeli SET ASAS SILKSCREEN kami.

Tuesday, July 30, 2013

PETUA SIMPAN DUIT TAK NAK BAGI PAPA.. HEHE LEH CUBA..

SILAKAN MENCUBA...PASTI ANDA AKAN MENGETAHUI RAHMAT & NIKMATNYA.


Silakan Mencuba...Pasti Anda Akan Mengetahui Rahmat & Nikmatnya. | Izinkan saya berkongsi satu cerita benar. Cerita ini berlaku sewaktu saya bekerja di sebuah pej guaman di Kota Bharu.
Suatu hari saya didatangi oleh seorang tua yg tiba2 ada di depan saya lalu berkata "Cik mahu tak rahsia supaya Cik tidak akan papa kedana sampai bila2". Saya pantas menjawab "nak..nak.." Lalu org tua itu meminta saya kuarkan dompet duit saya ... Dlm fikiran saya mula mengesyaki yg org tua ini mempunyai niat yg tidak bagus tp dlm masa yg sama hati saya berkata tak apa saya cuba memenuhi permintaan org tua itu.
Org tua itu senyum, seolah2 dia tahu apa ada dlm fikiran saya lalu berkata "Jgn bimbang, Pakcik tidak berniat jahat".

Apb melihat saya mengeluarkan dompet wang, pakcik itu terus bertanya berapakah duit yg ada. Hati saya berkata lagi.."Apakah maksud sbnr org tua ini". Saya jawab "Saya ni gadis miskin pakcik mana ada duit yg byk, dlm ni cuma ada RM10 jer, cukup utk tmbg balik & mkn saya hari ini".

Pakcik itu menyuruh saya mengambil 20% drp RM10 td bermakna RM2 harus saya keluarkan. Pakcik itu menyuruh saya melipat wang RM2 td & masukkan di celah dompet saya.
Inilah rahsia yg ingin pakcik sampaikan..."Insyaallah jika Cik amalkan ini sampai bila2 Cik tidak akn papa kedana".

Subhanallah Maha Suci Allah...saya amalkan rahsia menyimpan duit begitu sampai hari ini. Setiap hari saya akn mengambil 20% drp wang yang ada....melipat & menyelitnya di dlm dompet. Setiap bln apb saya keluarkan bkn ratus tersimpan malah ribuan ada di dlm selitan dompet. Setelah itu ambil & simpanlah dlm akaun simpanan.

Banyak membantu saya, krn kdg2 duit selitan itu membantu saya di saat saya kekeringan...
Silakan mencuba...pasti anda akn mengetahui rahmat & nikmatnya..

Mungkin ada di ant anda yg pernah hadir dlm seminar saya, pernah mendgr rahsia ini & tlh mencubanya...
Silakan berkongsi dgn cinta hati saya, apakah yg tlh anda alami...
Love u all...


Dikongsikan oleh Dato' Dr. Azlina Che Abdullah



No comments:

Post a Comment

Pembekal alatan cetakbaju sendiri berserta CD Manual | Menerima tempahan cetak baju | Kursus Asas Cetak Baju Sendiri

Sila lawati portal kami untuk sebarang semakan harga, senarai barangan, Order & Pembayaran www.cetakbaju2u.biz
hotline:- 019-6920509

TAHNIAH!!!

Kerana anda berusaha untuk mengetahui satu teknik cetakan yang amat menarik lagi menguntungkan iaitu teknik cetakan 'silkscreen' untuk t-shirt.Teknik ini juga dikenali sebagai teknik cetak ajaib kerana tanpa menggunakan mesin atau sebarang peralatan canggih anda masih mampu serta berpeluang mencetak gambar-gambar menarik yang anda hasilkan sendiri dan tidak terdapat di mana-mana kedai.Kini anda berpeluang merialisasikan lukisan dan gambaran anda sendiri di atas t-shirt, seluar, tuala, beg, topi dan apa sahaja yang anda inginkan.wow!! Sungguh mengagumkan dan kini anda sudah tentunya tidak sabar untuk mempelajarinya.

"All item copyright by cetakbaju2u.blogspot.com"